W celu udoskonalania naszego serwisu używamy plików cookie. Możesz zablokować ich zapisywanie na Twoim komputerze, zmieniając ustawienia swojej przeglądarki.
Więcej informacji znajdziesz w
polityce prywatności
Zamknij
Regulamin
obowiązujący od dnia 01.01.2022 r.
Dane organizacyjne
Pragnąc zapewnić wszystkim gościom korzystającym z naszych usług przyjazne warunki
wypoczynku prosimy o dostosowanie się do niżej wymienionych postanowień:
- Na terenie obiektu obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 7.00.
- Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 w dniu przyjazdu do godziny 10.00 w ostatnim dniu
pobytu.
- Gospodarz nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w pokojach przedmioty
wartościowe i pieniądze. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem
okien i drzwi w momencie opuszczania pokoju.
- Do każdego wynajmowanego pokoju zapewniamy nieodpłatnie 1 miejsce parkingowe dla
samochodu. Parking jest niestrzeżony, zamykany w godzinach obowiązywania ciszy nocnej.
- Wszelkie usterki wynikłe w trakcie użytkowania pokoju prosimy zgłaszać na bieżąco
gospodarzowi pensjonatu.
- Opłata za dorobienie klucza w przypadku jego zaginięcia wynosi 30 zł.
- W domu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów.
- Zabraniamy wynoszenia kocy z łóżek na plaże.
- Gospodarz pokoi może odmówić dalszego świadczenia usługi osobom, które zakłócają
spokojny pobyt innym gościom poprzez głośne odtwarzanie muzyki lub inne niestosowne
zachowanie.
Opłaty
- Opłata za pokój ustalona w cenniku obejmuje liczbę osób zgodną z opisem dla pokoju.
- Opłata za dodatkową osobę w pokoju wynosi 35 zł. za każdą rozpoczętą dobę pobytu.
- Opłata za psa lub inne zwierzę domowe w pokoju wynosi 20 zł. za każdą rozpoczętą dobę
pobytu.
- W przypadku dokonania rezerwacji na krótkie pobyty opłatę podwyższa się o:
- 100% dla pobytów 1 dniowych
- 50% dla pobytów 2 dniowych
- 30% dla pobytów 3 dniowych
- 20% dla pobytów 4 dniowych
Rezerwacje
Dla skutecznego dokonania rezerwacji konieczne jest podanie danych osobowych: imienia i
nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu. Więcej informacji o ochronie danych znajduje się w zakładce polityka prywatności.
Proces rezerwacji przebiega następująco:
- Przyjęcie zgłoszenia (telefonicznie lub ze strony internetowej).
- Wygenerowanie i wysłanie na wskazany adres e-mail dokumentu rezerwacji wstępnej z
jednoczesnym powiadomieniem SMS.
- rezerwacja wstępna zawiera wszystkie informacje dotyczące warunków rezerwacji tj. termin, nr
pokoju, kalkulację ceny oraz termin wpłaty zadatku oraz numerem konta bankowego
- wysokość zadatku wynosi 30% całkowitej ceny
- termin wpłaty zadatku wynosi 7 dni
- Po odnotowaniu wpłaty zadatku na rachunek bankowy, na wskazany adres e-mail wysyłamy
dokument potwierdzający wpłatę.
- W przypadku braku wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie rezerwacja zostaje anulowana.
- Formalności związane z meldunkiem i opłatą za pobyt dokonuje się w dniu przyjazdu lub w
dniu następnym.
- W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu (późniejszy przyjazd, wcześniejszy
wyjazd), opłaty nie podlegają zwrotowi.
Warunki anulowania rezerwacji
- W przypadku anulowania rezerwacji przez klienta w okresie krótszym niż 60 dni przed datą przyjazdu,
obiekt noclegowy ma prawo zatrzymać całą kwotę rezerwacji jako karę umowną.
- W przypadku anulowania rezerwacji przez klienta w okresie dłuższym niż 60 dni przed datą przyjazdu,
obiekt noclegowy ma prawo zatrzymać 50% kwoty rezerwacji jako karę umowną.
- W przypadku skrócenia pobytu w obiekcie noclegowym przez klienta, obiekt ma prawo zatrzymać 100%
kwoty za niewykorzystany pobyt.
- W przypadku braku przybycia klienta w dniu przyjazdu, obiekt noclegowy ma prawo zatrzymać 100% kwoty
rezerwacji jako karę umowną i zrezygnować z dalszego wynajmowania pokoju/miejsca.
Anulowanie rezerwacji
- Przesłanie prośby o anulowanie rezerwacji na adres email karla.debki@gmail.com, lub telefonicznie: +48 608719107, +48 608301353
- Weryfikacja przez osobę odpowiedzialną za obsługę anulacji rezerwacji, czy rezerwacja jest wciąż aktywna i czy nie ma żadnych ograniczeń dotyczących anulacji.
- Po potwierdzeniu, że rezerwacja może zostać anulowana, Usługodawca przesła do Klienta potwierdzenie anulowania rezerwacji w formie elektronicznej.
- Jeśli Klient wpłacił zadatek, który podlega zwrotowi według "warunków anulowania rezerwacji" dokonny zostaje zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni roboczych od daty anulowania rezerwacji.
- Jeśli anulowanie rezerwacji wiąże się z kosztami, Usługodawca poinformuje Klienta o wysokości tych kosztów oraz zasadach ich pobierania.
- Usługodawca prowadzi dokumentację wszystkich anulowanych rezerwacji oraz działań podjętych w celu ich obsługi.
Reklamacje
-
Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi należy składać na adres email
karla.debki@gmail.com, lub telefonicznie: +48 608719107, +48 608301353
- Reklamacja powinna zawierać następujące dane
Klienta: imię, nazwisko, adres Klienta, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji oraz
opis problemu, jaki pojawił się w związku z korzystaniem z Usługi.
- Reklamacje będą rozpatrywane na zasadzie
pierwszeństwa zgłoszenia do Usługodawcy, na warunkach opisanych powyżej.
- Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do
14 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, Usługodawca
udzieli Klientowi odpowiedzi w sprawie reklamacji. Odpowiedź zostanie przesłana w takiej samej
formie, w jakiej złożona została reklamacja na adres poczty elektronicznej podany przez niego w
reklamacji lub adres korespondencyjny Klienta.
- W przypadku, gdyby informacje podane w
reklamacji wymagałyby uzupełnienia, Usługodawca przed rozpatrzeniem reklamacji zwróci się do
Klienta do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie na rozpatrzenie reklamacji. W takim
przypadku, termin, o którym mowa w pkt. 8.4 powyżej biegnie od momentu otrzymania uzupełnionej
reklamacji przez Usługodawcę.
Akceptowane formy płatności
- Gotówka w walucie PLN (Polski złoty)
- Przelew na konto bankowe: Karla Dębki, Teresa Karsznia - 72 8349 0002 0009 6999 2000 0010
- Przelew na konto bankowe: Karla Dębki, Anna Nowocin - 70 1160 2202 0000 0002 4210 7082
Opłata klimatyczna
Zgodnie z uchwałą Rady Gminy Krokowa jesteśmy inkasentami zobowiązanymi do pobierania
opłaty miejscowej (klimatycznej). Od 01.01.2022 r. opłata wynosi 2,50 zł osoba/doba.