W celu udoskonalania naszego serwisu używamy plików cookie. Możesz zablokować ich zapisywanie na Twoim komputerze, zmieniając ustawienia swojej przeglądarki.
Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności Zamknij
Menu
Zadzwoń

Regulamin COVID-19

Czując się odpowiedzialni za Państwa bezpieczeństwo, zdrowie i komfort podczas pobytu w pokojach oraz dbając o bezpieczeństwo naszych pracowników wprowadziliśmy dodatkowe procedury i środki prewencyjne, dotyczące utrzymania szczególnej higieny i czystości w hotelu, mających na celu zminimalizowanie zagrożeń COVID-19. Procedury są na bieżąco aktualizowane w oparciu o zalecenia WHO, sanepidu i systematycznie kontrolowane przez kadrę managerską. Dołożymy wszelkich starań, by pobyt w naszym hotelu był bezpieczny, spokojny i pozostawił pozytywne wrażenia.

Informacje ogólne

  1. Bieżący monitoring i wdrażanie zaleceń WHO i Ministerstwa Zdrowia. Ponadto obiekt jest pod stałym nadzorem i współpracą z Sanepidem w Pucku i Urzędem Marszałkowskim.
  2. Wszystkie pomieszczenia w obiekcie są systematycznie dezynfekowane.
  3. Możliwość mierzenia temperatury (bezdotykowy termometr) przy wejściu Gościa do obiektu. W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych pracownik uniemożliwia przyjęcie Gościa do obiektu, procedura może być powtórzona.
  4. W przypadku pojawienia się Gościa w obiekcie z objawami choroby, obiekt zastrzega sobie prawo do nie zameldowania z zachowaniem zadatku.
  5. Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek, rękawiczek.
  6. Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, poręczy, terminali, kanap, foteli itp.
  7. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym.
  8. Informowanie Gości o wprowadzonych procedurach obowiązujących w obiekcie.
  9. Zwiększona częstotliwość dezynfekcji urządzeń, mebli, klamek, armatury, poręczy, pilotów tv, czajników i innych urządzeń będących w pokoju oraz wietrzenie pokoju.

Pracownicy

  1. Bezwzględne przestrzeganie pracy w maseczkach, rękawiczkach, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk, itp. przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni, w której może nastąpić kontakt z Gośćmi.
  2. Szkolenia pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i wszystkich pracowników hotelu. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.
  3. Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.
  4. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników.
  5. Przebywanie w pomieszczeniach, tam gdzie jest to możliwe do 2 osób i/lub zachowanie bezpiecznej odległości.