W celu udoskonalania naszego serwisu używamy plików cookie. Możesz zablokować ich zapisywanie na Twoim komputerze, zmieniając ustawienia swojej przeglądarki.
Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności Zamknij
Menu
Zadzwoń

Regulamin

obowiązujący od dnia 01.01.2022 r.

Dane organizacyjne

Pragnąc zapewnić wszystkim gościom korzystającym z naszych usług przyjazne warunki wypoczynku prosimy o dostosowanie się do niżej wymienionych postanowień:

  1. Na terenie obiektu obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 7.00.
  2. Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 w dniu przyjazdu do godziny 10.00 w ostatnim dniu pobytu.
  3. Gospodarz nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w pokojach przedmioty wartościowe i pieniądze. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania pokoju.
  4. Do każdego wynajmowanego pokoju zapewniamy nieodpłatnie 1 miejsce parkingowe dla samochodu. Parking jest niestrzeżony, zamykany w godzinach obowiązywania ciszy nocnej.
  5. Wszelkie usterki wynikłe w trakcie użytkowania pokoju prosimy zgłaszać na bieżąco gospodarzowi pensjonatu.
  6. Opłata za dorobienie klucza w przypadku jego zaginięcia wynosi 30 zł.
  7. W domu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów.
  8. Zabraniamy wynoszenia kocy z łóżek na plaże.
  9. Gospodarz pokoi może odmówić dalszego świadczenia usługi osobom, które zakłócają spokojny pobyt innym gościom poprzez głośne odtwarzanie muzyki lub inne niestosowne zachowanie.
 

Opłaty

  1. Opłata za pokój ustalona w cenniku obejmuje liczbę osób zgodną z opisem dla pokoju.
  2. Opłata za dodatkową osobę w pokoju wynosi 35 zł. za każdą rozpoczętą dobę pobytu.
  3. Opłata za psa lub inne zwierzę domowe w pokoju wynosi 20 zł. za każdą rozpoczętą dobę pobytu.
  4. W przypadku dokonania rezerwacji na krótkie pobyty opłatę podwyższa się o:
    • - 100% dla pobytów 1 dniowych
    • - 50% dla pobytów 2 dniowych
    • - 30% dla pobytów 3 dniowych
    • - 20% dla pobytów 4 dniowych

Rezerwacje

Dla skutecznego dokonania rezerwacji konieczne jest podanie danych osobowych: imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu. Więcej informacji o ochronie danych znajduje się w zakładce polityka prywatności.

Proces rezerwacji przebiega następująco:

  1. Przyjęcie zgłoszenia (telefonicznie lub ze strony internetowej).
  2. Wygenerowanie i wysłanie na wskazany adres e-mail dokumentu rezerwacji wstępnej z jednoczesnym powiadomieniem SMS.
    • - rezerwacja wstępna zawiera wszystkie informacje dotyczące warunków rezerwacji tj. termin, nr pokoju, kalkulację ceny oraz termin wpłaty zadatku oraz numerem konta bankowego
    • - wysokość zadatku wynosi 30% całkowitej ceny
    • - termin wpłaty zadatku wynosi 5 dni
  3. Po odnotowaniu wpłaty zadatku na rachunek bankowy, na wskazany adres e-mail wysyłamy dokument potwierdzający wpłatę.
  4. W przypadku braku wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie rezerwacja zostaje anulowana.
  5. Formalności związane z meldunkiem i opłatą za pobyt dokonuje się w dniu przyjazdu lub w dniu następnym.
  6. W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu (późniejszy przyjazd, wcześniejszy wyjazd), opłaty nie podlegają zwrotowi.
 

Warunki anulowania rezerwacji

Zadatek podlega zwrotowi, jeżeli rezygnacja z rezerwacji została zgłoszona minimalnie 60 dni przed planowaną datą przyjazdu.

 

Opłata klimatyczna

Zgodnie z uchwałą Rady Gminy Krokowa jesteśmy inkasentami zobowiązanymi do pobierania opłaty miejscowej (klimatycznej). Od 01.01.2022 r. opłata wynosi 2,50 zł osoba/doba.