W celu udoskonalania naszego serwisu używamy plików cookie. Możesz zablokować ich zapisywanie na Twoim komputerze, zmieniając ustawienia swojej przeglądarki.
Więcej informacji znajdziesz w
polityce prywatności
Zamknij
Regulamin
obowiązujący od dnia 01.01.2022 r.
Dane organizacyjne
Pragnąc zapewnić wszystkim gościom korzystającym z naszych usług przyjazne warunki
wypoczynku prosimy o dostosowanie się do niżej wymienionych postanowień:
- Na terenie obiektu obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 7.00.
- Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 w dniu przyjazdu do godziny 10.00 w ostatnim dniu
pobytu.
- Gospodarz nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w pokojach przedmioty
wartościowe i pieniądze. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem
okien i drzwi w momencie opuszczania pokoju.
- Do każdego wynajmowanego pokoju zapewniamy nieodpłatnie 1 miejsce parkingowe dla
samochodu. Parking jest niestrzeżony, zamykany w godzinach obowiązywania ciszy nocnej.
- Wszelkie usterki wynikłe w trakcie użytkowania pokoju prosimy zgłaszać na bieżąco
gospodarzowi pensjonatu.
- Opłata za dorobienie klucza w przypadku jego zaginięcia wynosi 30 zł.
- W domu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów.
- Zabraniamy wynoszenia kocy z łóżek na plaże.
- Gospodarz pokoi może odmówić dalszego świadczenia usługi osobom, które zakłócają
spokojny pobyt innym gościom poprzez głośne odtwarzanie muzyki lub inne niestosowne
zachowanie.
Opłaty
- Opłata za pokój ustalona w cenniku obejmuje liczbę osób zgodną z opisem dla pokoju.
- Opłata za dodatkową osobę w pokoju wynosi 35 zł. za każdą rozpoczętą dobę pobytu.
- Opłata za psa lub inne zwierzę domowe w pokoju wynosi 20 zł. za każdą rozpoczętą dobę
pobytu.
- W przypadku dokonania rezerwacji na krótkie pobyty opłatę podwyższa się o:
- - 100% dla pobytów 1 dniowych
- - 50% dla pobytów 2 dniowych
- - 30% dla pobytów 3 dniowych
- - 20% dla pobytów 4 dniowych
Rezerwacje
Dla skutecznego dokonania rezerwacji konieczne jest podanie danych osobowych: imienia i
nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu. Więcej informacji o ochronie danych znajduje się w zakładce polityka prywatności.
Proces rezerwacji przebiega następująco:
- Przyjęcie zgłoszenia (telefonicznie lub ze strony internetowej).
- Wygenerowanie i wysłanie na wskazany adres e-mail dokumentu rezerwacji wstępnej z
jednoczesnym powiadomieniem SMS.
- - rezerwacja wstępna zawiera wszystkie informacje dotyczące warunków rezerwacji tj. termin, nr
pokoju, kalkulację ceny oraz termin wpłaty zadatku oraz numerem konta bankowego
- - wysokość zadatku wynosi 30% całkowitej ceny
- - termin wpłaty zadatku wynosi 5 dni
- Po odnotowaniu wpłaty zadatku na rachunek bankowy, na wskazany adres e-mail wysyłamy
dokument potwierdzający wpłatę.
- W przypadku braku wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie rezerwacja zostaje anulowana.
- Formalności związane z meldunkiem i opłatą za pobyt dokonuje się w dniu przyjazdu lub w
dniu następnym.
- W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu (późniejszy przyjazd, wcześniejszy
wyjazd), opłaty nie podlegają zwrotowi.
Warunki anulowania rezerwacji
Zadatek podlega zwrotowi, jeżeli rezygnacja z rezerwacji została zgłoszona minimalnie 60 dni
przed planowaną datą przyjazdu.
Opłata klimatyczna
Zgodnie z uchwałą Rady Gminy Krokowa jesteśmy inkasentami zobowiązanymi do pobierania
opłaty miejscowej (klimatycznej). Od 01.01.2022 r. opłata wynosi 2,50 zł osoba/doba.