W celu udoskonalania naszego serwisu używamy plików cookie. Możesz zablokować ich zapisywanie na Twoim komputerze,
zmieniając ustawienia swojej przeglądarki.
Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatnościZamknij
W celu dokonania rezerwacji wymagany jest zadatek o wysokości 30% całkowitej kwoty rezerwacji.
W przypadku anulowania rezerwacji przez klienta w okresie krótszym niż 60 dni przed datą przyjazdu,
obiekt noclegowy ma prawo zatrzymać całą kwotę rezerwacji jako karę umowną.
W przypadku anulowania rezerwacji przez klienta w okresie dłuższym niż 60 dni przed datą przyjazdu,
obiekt noclegowy ma prawo zatrzymać 50% kwoty rezerwacji jako karę umowną.
W przypadku skrócenia pobytu w obiekcie noclegowym przez klienta, obiekt ma prawo zatrzymać 100%
kwoty za niewykorzystany pobyt.
W przypadku braku przybycia klienta w dniu przyjazdu, obiekt noclegowy ma prawo zatrzymać 100% kwoty
rezerwacji jako karę umowną i zrezygnować z dalszego wynajmowania pokoju/miejsca.
Regulamin rezerwacji usług noclegowych drogą elektroniczną
(zwany dalej: "regulaminem")
Postanowienia wstępne
Niniejszy Regulamin określa rodzaj, zakres,
warunki i zasady dokonywania, anulowania, zmiany i rozliczania rezerwacji w ramach świadczonej
usługi drogą elektroniczną przez Usługodawcę (rozumianego zgodnie z definicją objętą treścią pkt
2 Regulaminu) na rzecz Klienta (rozumianego zgodnie z definicją objętą treścią pkt 2
Regulaminu).
Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art.
8 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U.
2017.1219 z dnia 24 czerwca 2017 z późn. zm.).
Usługodawca (rozumiany zgodnie z definicją
objętą treścią pkt 2 Regulaminu) oświadcza, że jest uprawniony do pośredniczenia – na podstawie
odrębnej umowy agencyjnej - w zawieraniu umów związanych z rezerwacją pokoi pomiędzy Obiektem a
Klientem.
Treść Regulaminu jest udostępniania każdemu nieodpłatnie.
Regulamin jest dostępny w ramach systemu
rezerwacji, na stronie internetowej obiektu (rozumianego zgodnie z definicją
objętą treścią pkt 2 Regulaminu).
Regulamin zostaje udostępniony w postaci
pozwalającej na jego przechowywanie i odtwarzanie w zwykłym toku czynności (w formacie dokumentu
HTML). Na żądanie Klienta, Usługodawca prześle Klientowi kopię regulaminu w formacie PDF na
wskazany przez niego adres poczty elektronicznej Klienta.
Definicje
Następujące terminy użyte w Regulaminie będą miały znaczenie ustalone zgodnie z poniższymi
definicjami:
Obiekt - podmiot, na rzecz którego Usługodawca działa (na
podstawie odrębnej umowy)
jako agent realizujący Usługi świadczone drogą elektroniczną, w tym Usługę opisaną
poniżej;
Klient - oznacza każdą
osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której
ustawa przyznaje zdolność prawną,
korzysta z Usługi, w szczególności dokonuje albo anuluje rezerwację w Systemie;
Regulamin - oznacza
niniejszy Regulamin, sporządzony i stosowany przez Usługodawcę;
Umowa - oznacza umowę
świadczenia usługi rezerwacji pokoi, zawartą drogą elektroniczną, której przedmiotem
jest świadczenie Usługi wskazanej w niniejszym Regulaminie;
Usługa - oznacza
usługę rezerwacji pokoi w Obiekcie, świadczoną drogą elektroniczną przez Usługodawcę na
rzecz Klienta, polegającą na dokonywaniu, zmianie, bądź anulowaniu rezerwacji wybranego
pokoju/wybranych pokoi w Obiekcie oraz umożliwieniu dokonania płatności za rezerwację.
Szczegółowy opis Usługi obejmuje pkt 3 niniejszego Regulaminu;
Usługodawca - oznacza
firmę Karla - Pokoje w Dębkach - Anna Nowocin;
NIP: 5871577343;
REGON: 221896399;
Usługa świadczona drogą elektroniczną –
wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez
przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za
pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i
przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za
pomocą sieci telekomunikacyjnej.
System Teleinformatyczny –
zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający
przetwarzanie i przechowywanie,
telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego
urządzenia końcowego w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2007 r. – Prawo
telekomunikacyjne (Dz.U.2017.1907 z dnia 12 października 2017 r. z późn. zm.);
System – System
rezerwacji Profitroom Booking Engine, będący własnością i obsługiwany przez Usługodawcę,
umożliwiający Klientowi dokonywanie, zmianę bądź anulowanie rezerwacji wybranego
pokoju/wybranych pokoi w Obiekcie oraz dokonywanie płatności z tytułu rezerwacji; rodzaj
Systemu Teleinformatycznego;
Środki komunikacji elektronicznej –
rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi
narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy
wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi,
pocztę elektroniczną lub wiadomości tekstowe (sms).
Rodzaj i zakres usługi
Na zasadach wynikających z niniejszego
Regulaminu, Usługodawca świadczy drogą elektroniczną usługę dokonywania, zmiany bądź anulowania
rezerwacji wybranego pokoju/wybranych pokoi w Obiekcie oraz usługę dokonywania płatności z
tytułu rezerwacji.
Warunkiem świadczenia Usługi jest:
zapoznanie się z Regulaminem oraz
akceptacja jego postanowień poprzez zaznaczenie stosownych pól w ramach formularza
rezerwacyjnego w Systemie Usługodawcy;
złożenie poprzez zaznaczenie stosownych pól w ramach formularza rezerwacyjnego w
Systemie Usługodawcy oświadczenia o:
prawdziwości danych przekazanych Usługodawcy;
przyjęciu do wiadomości faktu dobrowolności
podania danych oraz prawach przysługujących na podstawie RODO oraz przepisów
krajowych.
o wyborze sposobu płatności za rezerwację
Świadczenie Usługi możliwe jest wyłącznie po
wypełnieniu formularza rezerwacyjnego w ramach Systemu Usługodawcy oraz po akceptacji
niniejszego Regulaminu i złożeniu oświadczeń, o których mowa w pkt 2b.
Do korzystania z usług określonych w niniejszym
Regulaminie, wymagane jest uzyskanie połączenia z siecią Internet oraz posiadanie czynnego i
poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.
Korzystanie z Usługi jest dobrowolne.
Korzystanie z Usługi jest bezpłatne, przy czym
może wiązać się z ponoszeniem przez Klienta kosztów wobec dostawcy sieci Internet, za co nie
odpowiada Usługodawca.
Rezerwacja i jej anulowanie
Do korzystania z Usługi konieczne jest
posiadanie unikalnego adresu poczty elektronicznej oraz wypełnienie formularza rezerwacji
udostępnionego w ramach Systemu Usługodawcy.
Rezerwacja przez Klienta obejmuje następujące kroki:
wybór usług hotelowych świadczonych
przez Obiekt, w oparciu o podane w Systemie dane i informacje, w szczególności
dostępność i cenę rezerwacji pokoju; podane w Systemie ceny są cenami brutto i obejmują
wyłącznie usługi wskazane jako jej składniki;
wprowadzenie przez Klienta wymaganych
danych i informacji za pomocą formularza rezerwacji - w szczególności imienia
i nazwiska, unikalnego adresu poczty elektronicznej e-mail oraz numeru telefonu - w ramach
Systemu udostępnionego na stronie internetowej Obiektu;
potwierdzenie przez Klienta zapoznania
się i akceptacji Regulaminu oraz złożenie wymaganych oświadczeń. Niepotwierdzenie przez
Klienta zapoznania się i akceptacji treści Regulaminu oraz niezłożenie wymaganych
oświadczeń powoduje uniemożliwienie kontynuowania procedury rezerwacji;
dokonanie płatności jeśli wymagają tego
warunki cenowe Obiektu, na wybranych warunkach;
po wpisaniu danych rezerwacyjnych i potwierdzeniu akceptacji Regulaminu,
Klient otrzyma w sposób automatyczny na podany w toku rezerwacji adres poczty
elektronicznej Klienta wiadomość obejmującą kod i potwierdzenie rezerwacji wraz
z warunkami płatności oraz zasadami jej zmiany bądź anulowania.
Z momentem wysłania potwierdzenia, umowę rezerwacji uważa się za zawartą.
Anulowanie rezerwacji przez Klienta obejmuje następujące kroki:
Przesłanie prośby o anulowanie rezerwacji na adres email karla.debki@gmail.com, lub telefonicznie: +48 608719107, +48 608301353
Weryfikacja przez osobę odpowiedzialną za obsługę anulacji rezerwacji, czy rezerwacja jest wciąż aktywna i czy nie ma żadnych ograniczeń dotyczących anulacji.
Po potwierdzeniu, że rezerwacja może zostać anulowana, Usługodawca przesła do Klienta potwierdzenie anulowania rezerwacji w formie elektronicznej.
Jeśli Klient wpłacił zadatek, który podlega zwrotowi według "warunków anulowania rezerwacji" dokonny zostaje zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni roboczych od daty anulowania rezerwacji.
Jeśli anulowanie rezerwacji wiąże się z kosztami, Usługodawca poinformuje Klienta o wysokości tych kosztów oraz zasadach ich pobierania.
Usługodawca prowadzi dokumentację wszystkich anulowanych rezerwacji oraz działań podjętych w celu ich obsługi.
Akceptowane formy płatności
Gotówka w walucie PLN (Polski złoty)
Przelew na konto bankowe: Karla Dębki, Teresa Karsznia - 72 8349 0002 0009 6999 2000 0010
Przelew na konto bankowe: Karla Dębki, Anna Nowocin - 70 1160 2202 0000 0002 4210 7082
Obowiązki usługodawcy
W związku ze świadczeniem Usługi opisanej w niniejszym Regulaminie, Usługodawca zobowiązany jest
do:
W przypadku wystąpienia nieplanowanego braku
dostępu do Usługi lub wskutek awarii uniemożliwiającej jej realizację, Usługodawca zobowiązany
będzie do podjęcia z należytą starannością działań zmierzających do przywrócenia funkcjonalności
Systemu. Usługodawca nie ponosi jednak odpowiedzialności za brak możliwości korzystania przez
Klienta z Usługi oraz jakiekolwiek szkody Klienta spowodowanej brakiem dostępu do Systemu,
awarią łączy telekomunikacyjnych, poza przypadkami gdy do takiego zdarzenia doszłoby z winy
umyślnej Usługodawcy.
Usługodawca nie gwarantuje nieprzerwanego
świadczenia Usługi. W szczególności Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwę w
świadczeniu Usługi spowodowaną przyczynami technicznymi, konserwacyjnymi wobec Systemu oraz
leżącymi po stronie Klienta lub podmiotu trzeciego.
Obowiązki klienta
W związku z korzystaniem z Usługi, Klient zobowiązany jest do:
przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu;
przestrzegania wszelkich przepisów prawa, dobrych obyczajów oraz powszechnie
obowiązujących
zasad korzystania z sieci internetowej;
prawidłowego określenia danych Klienta, w tym w szczególności wymaganych w trakcie
rezerwacji;
niezwłocznego informowania Usługodawcy o wszelkich ewentualnych naruszeniach
bezpieczeństwa
i problemach związanych z funkcjonowaniem lub korzystaniem z Usługi;
nieprowadzenia jakichkolwiek działań zagrażających bezpieczeństwu Systemu lub systemów
komputerowych osób trzecich;
niewykorzystywania Systemu bezpośrednio
lub pośrednio do prowadzenia jakichkolwiek działań sprzecznych z prawem, dobrymi
obyczajami zasadami korzystania z internetu, lub naruszających prawa osób trzecich.
Odpowiedzialność
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za
przerwy w świadczeniu Usługi wynikające z awarii lub przypadków wadliwego funkcjonowania
systemów teleinformatycznych będących poza wpływem Usługodawcy.
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak
możliwości korzystania z Usługi wynikający z błędów przy dokonaniu, zmianie bądź anulowaniu rezerwacji przez Klienta.
Klient ponosi wyłączną i pełną odpowiedzialność na zasadach ryzyka za wszelkie skutki oraz
szkody powstałe po stronie Klienta, Usługodawcy lub innej osoby, związane lub wynikające
z następujących zdarzeń:
naruszenia przez Klienta jakiegokolwiek postanowienia Regulaminu;
niewłaściwego korzystania przez Klienta
z Systemu, w szczególności korzystania z Systemu w sposób sprzeczny z jego
przeznaczeniem lub instrukcjami przedstawionymi w ramach Regulaminu;
braku zabezpieczenia systemów informatycznych Klienta.
Usługodawca nie kontroluje, nie weryfikuje ani nie ponosi odpowiedzialności z tytułu szkód
wyrządzonych Klientowi lub osobie trzeciej w wyniku lub w związku z korzystaniem przez Klienta
z Usługi, w szczególności Usługodawca nie odpowiada za szkody powstałe lub związane z:
zniszczeniem, uszkodzeniem, przerwami w działaniu Usługi lub jakiegokolwiek oprogramowania
wykorzystywanego przez Klienta;
wprowadzeniem do systemu informatycznego Klienta jakiegokolwiek szkodliwego oprogramowania
(np. wirusów) lub danych, w tym związanym ze zniszczeniem lub uszkodzeniem
sprzętu lub oprogramowania Klienta.
Usługodawca nie będzie ponosił odpowiedzialności
z tytułu szkód wyrządzonych Klientowi w związku z wadami (usterkami) Systemu, brakiem działania
lub niewłaściwym działaniem, awariami, w tym brakiem możliwości korzystania lub błędnym
działaniem Usługi spowodowanym brakiem działania lub nieprawidłowym działaniem (np. wadą,
awarią) Systemu lub jakiegokolwiek jego elementu.
Żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności za
szkody spowodowane siłą wyższą.
Wyłączona zostaje odpowiedzialność Usługodawcy
za szkodę w postaci utraconych korzyści Klienta.
Przewidziane w Regulaminie wyłączenia lub
ograniczenia odpowiedzialności Usługodawcy nie mają zastosowania w przypadkach, w których ze
względu na treść bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa nie jest możliwe wyłączenie lub
ograniczenie odpowiedzialności, w szczególności nie mają zastosowania do szkód wyrządzonych
Klientowi umyślnie.
Reklamacje
Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi należy składać na adres email
karla.debki@gmail.com, lub telefonicznie: +48 608719107, +48 608301353
Reklamacja powinna zawierać następujące dane
Klienta: imię, nazwisko, adres Klienta, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji oraz
opis problemu, jaki pojawił się w związku z korzystaniem z Usługi.
Reklamacje będą rozpatrywane na zasadzie
pierwszeństwa zgłoszenia do Usługodawcy, na warunkach opisanych powyżej.
Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do
14 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, Usługodawca
udzieli Klientowi odpowiedzi w sprawie reklamacji. Odpowiedź zostanie przesłana w takiej samej
formie, w jakiej złożona została reklamacja na adres poczty elektronicznej podany przez niego w
reklamacji lub adres korespondencyjny Klienta.
W przypadku, gdyby informacje podane w
reklamacji wymagałyby uzupełnienia, Usługodawca przed rozpatrzeniem reklamacji zwróci się do
Klienta do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie na rozpatrzenie reklamacji. W takim
przypadku, termin, o którym mowa w pkt. 8.4 powyżej biegnie od momentu otrzymania uzupełnionej
reklamacji przez Usługodawcę.
Dane osobowe
Wszelkie informacje dotyczące ochrony danych
osobowych realizowanej przez Obiekt, znajdują się w Polityce Prywatności obiektu.
Zakaz działań bezprawnych
Klient nie może korzystać z Usługi świadczonej
przez Usługodawcę w celach sprzecznych z przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego,
dobrymi obyczajami oraz powszechnie przyjętymi zasadami postępowania.
Klient może korzystać z Usługi wyłącznie w
sposób zgodny z jej przeznaczeniem i funkcjonalnością określoną w Regulaminie.
Postanowienia końcowe
Regulamin wchodzi w życie z chwilą opublikowania
na stronie internetowej Obiektu i obowiązuje wobec rezerwacji dokonanych po dniu 2023-02-21.
Adresem e-mail do kontaktu z usługodawcą jest
karla.debki@gmail.com.
Usługodawca jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym
czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, Usługodawca może dokonać zmiany
postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:
konieczności dostosowania Regulaminu do
przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na
treść Regulaminu;
konieczności dostosowania Regulaminu do
zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej
lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu;
rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Systemu;
wprowadzenia nowych Usług, zmiany zakresu lub charakteru Usług;
zmiany warunków technicznych świadczenia Usług;
zmiany zakresu działalności Usługodawcy.
W granicach wyznaczonych przez bezwzględnie
obowiązujące przepisy prawa, nieważność któregokolwiek z postanowień Regulaminu pozostaje bez
wpływu na ważność pozostałych postanowień Regulaminu.
Wszelkie spory powstałe na tle realizacji
postanowień niniejszego Regulaminu, rozpatrywane będą przez sąd powszechny właściwy dla
Usługodawcy. Postanowienie objęte treścią zdania poprzedzającego nie dotyczy umów zawieranych z
Użytkownikami Klientami będącymi konsumentami. W celu uchylenia ewentualnych wątpliwości,
Usługodawca informuje, że w przypadku konsumentów w sporach, o których mowa w niniejszym
ustępie, sądem właściwym jest sąd przewidziany w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony
praw konsumentów.